ΠΡΩΙΝΑ ΓΕΥΜΑΤΑ, ΓΕΜΑΤΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑ:

1) 1 ποτήρι γάλα ή 1 ποτήρι αριάνι + 1 φέτα ψωμί με ταχίνι με κακάο + καφέ της αρεσκείας σας

2) 1 ποτήρι φυσικό χυμό + 1 αυγό βραστό+ 1 φρυγανιά με ανθότυρο + καφέ της αρεσκείας σας

3) 1 μπολ κρέμα με βρώμη (1 φλυτζ. τσαγιού γάλα ή νερό, 3 κουτ. της σούπας νιφάδες βρώμης, 1,5  κουτ. της σούπας μέλι, 2 κομ.μικρά κουβερτούρα και 3 κοπανισμένα καρύδια, τα ανακατεύετε όλα μαζί και τα δίνετε μια βράση, σερβίρετε σε μπολ και πασπαλίζετε με καννέλα) + καφέ της αρεσκείας σας

4) 1γιαούρτι στραγγιστό 2% το αδειάζετε σε ένα μπολ και προσθέτετε σε κυβάκια ένα μήλο, μερικές σταφίδες ή κράμπερυ + 1 κουτ. της σούπας all bran και καννέλα + καφέ της αρεσκείας σας

5)1 ποτήρι φυσικό χυμό +1 φέτα ψωμί με φιλαδέλφεια και γαλοπούλα+ καφέ της αρεσκείας σας.

 

ΔΕΚΑΤΙΑΝΑ ΣΝΑΚ ΓΕΜΑΤΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑ

1) 1 Μήλο + 1 μπισκότο digestive

2)1 μπάρα δημητριακών

3) 1 παστέλι

4)1 κουλούρι + 1 φέτα κασέρι

5) 1 τσάι με λεμόνι + 1 φρυγανιά+ 4-5 καρύδια

6) 1 ρόφημα σοκολάτας

7) 1 μικρή μπανάνα

ΕΥΚΟΛΑ ΓΕΥΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ (Σε συνδυασμό με το φαγητό που μαγειρεύετε για το σπίτι):

ΔΕΥΤΕΡΑ: 

Σπίτι: κοτόπουλο με πατάτες στο φούρνο

Δουλειά: Σάντουιτς με κοτόπουλο { 1 ψωμάκι για σάντουιτς ολικής, 1 κομμάτι κοτόπουλο από το φαγητό, 2 πατάτες κομμένες σε φέτες από το φαγητό, λίγο μαρούλι και μια κουταλιά σως (1 κουτ. της σούπας στραγγιστό γιαούρτι ανακατεμένο με μισό κουτ. του γλυκού μουστάρδα)}.

ΤΡΙΤΗ:

Σπίτι: Ψαρόσουπα

Δουλειά: Σαλάτα με βραστό ψάρι (χοντροκόβετε σε ένα πλαστικό μπολ μαρούλι, ψιλοκόβετε λίγο βρασμένο παντζάρι, βάζετε κομμάτια από βρασμένο ψάρι και χτυπάτε στο μπλέντερ  βρασμένα καροτάκια και πατάτες από την ψαρόσουπα μέ 1 κουτ. της σούπας από το ζωμό της + 1 κουτ. της σούπας ελαιόλαδο+λίγο αλάτι+ λίγο λεμόνι+ λίγο άνιθο. Τη βάζετε πάνω από τη σαλάτα χωρίς να την ανακατέψετε. Την ανακατεύετε μόλις καθίσετε να φάτε.

ΤΕΤΑΡΤΗ:

Σπίτι: Μακαρόνια με σάλτσα

Δουλειά: Μακαρονοσαλάτα ( βάζετε σε ένα μπολ λίγα βρασμένα μακαρόνια και ψιλοκόβετε μέσα πιπεριές πράσινες και κόκκινες, ελιές, βάζετε και καλαμπόκι και αγγουράκι και ντομάτα κομμένα σε κυβάκια. Στο μπλέντερ ανακατεύετε 2 κουτ. της σούπας ελαιόλαδο, 1 κουτ. της σούπας φιλαδέλφεια,  2-3 κομ. πιπεριές, αλάτι, πιπέρι, 2κουτ. της σούπας παρμεζάνα ή κεφαλοτύρι και μερικά φύλλα βασιλικού, ρίχνετε τη σως αυτή στη σαλάτα και ανακατεύετε καλά.

ΠΕΜΠΤΗ:

Σπίτι: Μπριάμ με μελιτζάνες, κολοκυθάκια και πατάτες

Δουλειά: Σάντουιτς με λαχανικά και φέτα (1 ψωμάκι ολικής, μελιτζάνες και κολοκυθάκια από το φαγητό, 1 κομμάτι φέτα και μερικές φέτες ντομάτα)

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ:

Σπίτι: Πίτσα

Δουλειά: 1 κομμάτι πίτσα σάντουιτς ( πάρτε ένα κομμάτι και βάλτε επάνω λίγη σαλάτα ρόκα μαρούλι και κλείστε την σα σάντουιτς).

Ένα μενού γεμάτο ενέργεια:

ΔΕΥΤΕΡΑ ΤΡΙΤΗ ΤΕΤΑΡΤΗ ΠΕΜΠΤΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΑΒΒΑΤΟ ΚΥΡΙΑΚΗ
Φακόρυζο  με λαχανικά (κόκκινες & πρασινες πιπεριές, κολοκυθάκι & καρότο) Σαρδέλες παντρεμένες Γεμιστά μανιτάρια με κιμά  και πουρέ Μακαρόνια με σάλτσα πέστο Ομελέτα με φέτες ντομάτας και πιπεριάς Μπιφτέκια με ψητά λαχανικά (μελιτζάνες- κολοκυθάκια- πιπεριές) Πατάτες ωγκρατέν με κοτόπουλο
Σαλάτα: αγγουροντομάτα με ελιές Σαλάτα: παντζάρια Σαλάτα: μαρούλι ρόκα  Σαλάτα: αγγουροντομάτα Σαλάτα: μαρούλι με τριμμένο καρότο Σαλάτα: τζατζίκι με έξτρα αγγούρι Σαλάτα: χωριάτικη
Επιδόρπιο: μια φέτα καρπούζι Επιδόρπιο: γιαούρτι με μέλι, καρύδια και κανέλα  Επιδόρπιο: υποβρύχιο ( βανίλια) Επιδόρπιο: ζελέ με φρούτο Επιδόρπιο: μια φέτα πεπόνι Επιδόρπιο: παγωμένες μπανάνες με κουβερτούρα Επιδόρπιο: μια μπάλα παγωτού

 

 

Σούπερ μάρκετ: φακές- ρύζι- ελιές- γιαούρτι- μέλι- καρύδια- κανέλα- σαρδέλες μανιτάρια- πουρές- κιμάς- υποβρύχιο- μακαρόνια- σάλτσα πέστο-ζελέ- αυγά- κουβερτούρα- φέτα- γιαούρτι- κοτόπουλο- κρέμα γάλακτος-παγωτό
  ΤΑ ΨΩΝΙΑ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ:

 

 

 

Μαναβική:

κόκκινες & πράσινες πιπεριές-κολοκυθάκια- καρότα- αγγούρια- ντομάτες- καρπούζι- παντζάρια- μαρούλι- ρόκα- πεπόνι- φρούτα- μπανάνες- μελιτζάνες